Wollensprookjes
Hallo, leuk dat je mijn blog hebt gevonden.
Mijn blog gaat over mijn passie voor wollen engelen en andere wollen figuurtjes. Ik vind het heerlijk om steeds nieuwe creaties te maken die kracht en ondersteuning geven. De workshops geef ik met heel veel liefde. en plezier. Als je vragen hebt kun je me altijd mailen op wollensprookjes@gmail.com.

Verkoop
Met heel veel liefde maak ik wollen engelen en elfjes en andere wollen figuurtjes.
Deze engelen /elfjes zijn te koop.
Het zijn bijzondere cadeautjes die stuk voor stuk uniek zijn. Kijk maar eens rustig rond op mijn blog. Als een engeltje al verkocht is, maar ik met liefde een andere voor je.


Persoonlijke engel
Je mag ook een engel op maat laten maken, denk hierbij aan formaat, kleur of speciale gelegenheid. Ik stem me af op de persoon voor wie ik de engel maak. Van uit die verbinding ontstaat de engel.

Workshop

Je eigen engel maken is een bijzondere ervaring. Bewust of onbewust zijn we allemaal in contact met onze eigen beschermengel. Door zelf een engel te maken versterk je deze verbinding. Heel veel mensen voelen een enorme liefde op het moment dat ze een eigen engel creëren. De zachtheid van de wol en de mooie kleuren werken direct in op je ziel.
Ik geef regelmatig workshops, ook op afspraak waarin je leert je eigen engel te maken. een workshop kost €45 en duurt 3 - 4 uur.
Wil je ook een keer een workshop volgen? Je bent van harte welkom! Het is bij mij thuis in Renkum. Voor meer informatie kun je me mailen op: wollensprookjes@gmail.com

Therapie

Ben je vastgelopen of heb je inzicht nodig in de situatie waarin je zit, kom eens individueel een engel maken als energetisch proces. Wanneer je creatief bezig bent sta je meer open voor je onderbewuste. We gaan werken met de vraag die je hebt en komen dmv meditatie, de kleuren en de zachtheid van de wol en het contact met je eigen beschermengel(en) tot een antwoord. Een sessie duurt 3 tot 4 uur en kost €75
Voor meer informatie kun je me mailen op:
wollensprookjes@gmail.com

Data aankomende workshops:

Kabouter


Engel

Zondag 10 & 17 april







maandag 1 oktober 2012

OOGSTLUNCH

Gisterenmorgen hebben we gewandeld bij het Aboretum in Wageningen. Een prachtig aangelegde tuin vol bijzondere bomen en planten.


De eerste bomen beginnen te kleuren. Het is altijd zo'n mooie tijd.



Dit is onze Luneaux. Hij is onze first born en inmiddels 8 jaar oud, dol op slapen en eten. Luneaux  blijft altijd keurig op de paadjes. Gelukkig dat we nog wat jong grut na hem hebben gekregen, dat houdt hem vief en jeugdig.

   

Dan hebben we hier Kytos, wat - dank je wel - in het Fins betekent. Kytos is de zoon van Luneaux en 5 jaar.
Hij heeft 5 rassen in zich verenigt vandaar zijn totaal andere look dan zijn vader. Kytos is een verkenner. Hij jaagt graag op konijnen. Hij is niet zo'n eter, behalve op het moment van uitgaan. Dan stort hij zich nerveus op zijn bak en begint als een bezetene te eten.

 
En dan hebben we nog onze benjamin; Pexus. Marko heeft hem vorig jaar voor zijn verjaardag gekregen. Pex is een dwergkeesje en zijn naam betekent Wollig. Het is net een kat. Hij jaagt op vogels, loopt over de rand van de bank en zit in de vensterbank. Pexus is a real joy. Hij begroet iedereen even enthousiast en springt dan zo een meter hoog.


Thuisgekomen hebben we heerlijk geluncht. Vroeger bakte we vaak een drakenbrood. Een brood in vorm van een draak vol vruchten en rozijnen. Nu bakken we gewone broodjes met zaadjes, minder spectaculair, maar net zo lekker.


We hadden geroosterde zaadjes en pitjes, heerlijk met wat kruidenzout.





zaadjes en pitjes zijn erg gezond,
vooral sesamzaadjes.












Eigengemaakt eiersalade. Het recept heb ik van de site; Het energieherstelplan. Er wordt hier altijd van gesmuld.
Ingrediënten voor 2 personen:
  • 2 eieren
  • 2 eetlepels cottage cheese
  • ¼ theelepel geelwortelpoeder
  • ½ theelepel mosterd
  • 2 theelepels umeboshi-azijn (natuurwinkel) of citroensap
  • 1 eetlepel omega-3-6-9- oliemix
  • paar sprietjes bieslook
  • peper en zout of gomasio
Kook de eieren net aan hard (7 minuten), laat ze schrikken en pel ze. Hak ze fijn en doe ze in een kommetje. Voeg de cottage, geelwortel, mosterd, azijn en olie toe. Knip de bieslook erboven fijn. Roer alles goed door elkaar. Breng het verder op smaak met peper en zout of gomasio. Lekker op een volkoren roggeknäckebröd (met lijnzaad of sesamzaad) of volkoren spelt knäckebröd zonder suiker uit de natuurwinkel of om een uitgeholde tomaat mee te vullen.

Verder stukjes gekookte maiskolf en zelfgemaakte jam. Marko is de jam maker. Onze favoriet is rozenbotteljam.    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten